דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעוניינים לשווק עסק חדש ? 

מאת    [ 02/03/2014 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1424 פעמים ]

5 צעדים לשיווק עסק חדש?

כבעל עסק חדש אתה בוודאי מתלבט איך לפרסם ולשווק את העסק שלך בזמן קצר, במשאבים מוגבלים ובאופן הטוב ביותר.

במאמר זה אני אציע לכם 5 צעדים הראשונים ומשמעותים לשיווק עסקכם

5 הצעדים להצלחה:

צעד ראשון – מיתוג העסק עלינו להתייחס לעסק כמותג, בעל לוגו , שירותים וזהות יחודית חשוב שהלקוחות יצליחו לזהות את הלוגו ולשייכו לעסק . לכן יש לדאוג ללוגו תדמיתי מקצועי המתאים לעולם התוכן של העסק. רגע לפני בחירת לוגו יש לקחת בחשבון מה התדמית שברצונכם לקדם ולהציג ללקוחתיכם, איזה סוגי שירותים אתם מציעים? מה הייחוד שלכם? מה מבדל אתכם בקרב המתחרים? יש לקחת בחשבון שתדמית המותג היא הרושם הראשוני והיא יכולה לסייע ולהשפיע על קהל היעד הספציפי. וכידוע רושם ראשוני חשוב בעוצמתן

צעד שני – בניית אתר אינטרנט ודף פייסבוק עסקי אתר אינטרנט כיום נחשב לכלי החשוב ביותר בכל היבטים העסקיים של העסק. וכנ"ל דף עסקי בפייסבוק. לקוחות רבים טרם רכישה מבצעים חיפושים, מחפשים המלצות, מבצעים השוואת מחירים  אם אין לך אתר המותאם למכשערעם ניידים, ידידותי ואטרקטיבי - אתה לא במשחק! האתר מאפשר להציג את שירותיכם,ייחודיות, מבצעים, ללקוחות באופן כזה שהם יוכלן להשאיר את פרטיהם או מאידך יבצעו רכישה מיידית. כמו כן האתר מאפשר ללקוחות שונים להכיר אתכם, ללמוד עליכם ועל חזון החברה  עוד לפני שיצרו איתכם קשר ישיר. מכאן שחשיבות אתר אינטרנט אינו מתמצה רק במכירה אלא ביצירת עיניין אצל הלקוחות, בניית תדמית נכונה והעברת מסרים שיווקים ללקוחות היא הדרך להגדלת החשיפה ולהגדלת פוטנציאל המכירות   

צעד שלישי – מכירה כל עסק נממד בסופו של תהליך ע"פ כמות מכירה/ תוצאות עסקיות. לכן חשוב להיות ברורים, לשרת טוב את הלקוחות, להקים מערך מכירות איכותי שיעניק יחס חם ללקוחות וידאג לשמור עימו על קשר גם לאחר המכירה וכך יגרום לנאמנות לקוח

צעד רביעי - מכתבי המלצה בקשו מלקוחות מכתבי המלצה, דאגו לפרסם באתר ודף הפייסבוק העסקי, ככל שיהיו יותר המלצות אמיתיות זה יאפשר להציג את חברתכם באופן חיובי ואמין יותר.  

צעד חמישי -  פרסום זהו השלב החמישי והחשוב ....בניתם לוגו, מיתוג, אתר אינטרנט, דף עסקי בפייסבוק, הקמת צוות מוכרונים מיומן ומשומן אבל איך מגיעים ללקוחות ? עליכם לצאת בפרסום שיאפשר לכם להגיע לקהל יעד ממוקד ולהגדיל את החשיפה ישנם אפיקי פרסום שונים: פרסום ממומן באינטרנט, פרסום אורגני, ערוצי מדיה : עיתון, רדיו, טלוויזיה, שילוט ועוד עלכם לבחור את האפיק שיעניק לכם מקסימום חשיפה

לסיכום, כל עסק חדש דורש תכנון מוקפד ויישום נבון של השלבים השונים. ביצוע כל השלבים הללו יאפשר לכם להשיק עסק חדש ולהביא אותו לנקודת פתיחה מצוינת, שתחסוך לכם עלויות בהמשך

גלי הרצוג- יועצת שיווקית וארגונית, בעלת תואר שני במנע"ס התמחות בשיווק ותעודת הסמכה כיועצת ארגוניתץ


ההתמחות שלי הינה שיווק עסקים קטנים ובנונים 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב